Vaša košarica je trenutno prazna!
SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA ZA POGODBE SKLENJENE NA DALJAVO ALI IZVEN POSLOVNIH PROSTOROV
1. SPLOŠNO
Tu navedeni splošni pogoji poslovanja so Splošni pogoji poslovanja za nakupe na daljavo in nakupe izven poslovnih prostorov (v nadaljevanju besedila SPPD) družbe Jakteh d.o.o., Velika Polana 78, 9225 Velika Polana, Davčna številka: Si60682736, Matična številka: 88478860004 (v nadaljevanju: Jakteh d.o.o.).
Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z veljavnimi predpisi s področja varstva potrošnikov, na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje.
S spletno trgovino ZARGURU.SI (v nadaljevanju kot »spletna trgovina«) upravlja Jakteh d.o.o. ponudnik storitev elektronskega poslovanja (v nadaljevanju kot »Trgovec«).
Podatki o Trgovcu:
Jakteh d.o.o. – PE Murska Sobota
Zarguru.si – Salon žarov Murska Sobota
Noršinska ulica 6
9000 Murska Sobota
Kontakt:
Info@zarguru.si
+386 41 253 424
Sedež:
Jakteh d.o.o.
Velika Polana 78
9225 Velika Polana
Zavezanec za DDV: DA
Davčna številka: Si60682736
Matična številka: 8847886000
Datum odprtja: 20.9.2016
Spletna trgovina Zarguru.si je namenjena vsem fizičnim in pravnim osebam v Sloveniji, Evropski Uniji ali tretjih državah.
Naročanje v spletni trgovini poteka v slovenskem jeziku prek spleta 24 ur na dan, 7 dni v tednu, 365 dni v letu. Kupci lahko Izbirajo in naročajo izdelke, ki so na voljo v seznamu izdelkov na spletni strani Zarguru.si.
Pogodba je v skladu z 2. odst. 7. čl. ZEPT lahko sklenjena v slovenskem ali angleškem jeziku.
S temi Splošnimi pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje spletne trgovine, pravice in dolžnosti trgovca in kupca ter poslovno razmerje med Trgovcem in uporabnikom kot kupcem izdelkov iz ponudbe spletne trgovine.
SPPD se uporabljajo za obveščanje potencialnih in dejanskih kupcev pred sklepanjem pogodb sklenjenih na daljavo prek spletnih nakupov oziroma izven poslovnih prostorov, katerih nakup in sklepanje Jakteh d.o.o. posebej omogoči kupcem z uporabo komunikacijskih sredstev za komuniciranje na daljavo (v nadaljevanju “nakup na daljavo”) ali z zbiranjem naročil oddanih izven poslovnih prostorov (v nadaljevanju “nakup izven poslovnih prostorov”).
Jakteh d.o.o. lahko za posamezno prodajno akcijo ali akcijo izven poslovnih prostorov podrobneje določi in opiše korake in način izvajanja nakupa.
Z registracijo v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter uporabniško geslo, ki ga določi uporabnik sam.
Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.
Obiskovalec z registracijo potrdi in jamči, da je polnoletna, popolno poslovno sposobna oseba. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.
Z nakupom izdelka uporabnik postane kupec.
Pred spletnim nakupom posameznega izdelka oz. kombinacije izdelkov ali naročilom izven poslovnih prostorov je potrebno natančno prebrati besedilo SPPD.
Z zaključkom nakupa se šteje, da so SPPD razumljivi, znani in da se kupec strinja z njihovo uporabo. SPPD so del pogodbe, ki je sklenjena med kupcem in Jakteh d.o.o. ter določajo vsebino pogodbe oz. aneksa k pogodbi ter dopolnjujejo posebne dogovore med pogodbenima strankama. Če se SPPD in posebni dogovori ne ujemajo, veljajo posebni dogovori (npr. pogodba, aneks k pogodbi).
V primeru, da se kupec ne strinja z SPPD ni upravičen do nakupa na daljavo oz. nakupa izven poslovnih prostorov.
Sklenitev je možna v slovenskem jeziku.
POSTOPEK NAKUPA
Potrošniki lahko naročijo blago izven poslovnih prostorov ali preko interneta ter na druge sorodne načine po za to posebej predvidenem postopku, v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.
- Dostopnost predhodnih informacij
Trgovec se uvodoma zavezuje, da so uporabniku vselej pred nakupom na voljo vse predhodne informacije v skladu z 19. členom Zakona o varstvu potrošnikov, še zlasti med njimi:
- glavne značilnosti blaga,
- firmo, naslov sedeža podjetja in telefonsko številko podjetja, kadar je ta na voljo;
- končno ceno blaga, vključno z davki,
- informacije o morebitnih dodatnih stroških prevoza, dostave ali pošiljanja ali opozorilo, da taki stroški lahko nastanejo, če jih ni mogoče vnaprej izračunati;
- plačilne pogoje ter pogoje dostave blaga in izvedbe storitve dostave, predviden rok dostave blaga,
- informacije o pritožbenem postopku pri podjetju,
- seznanitev z zakonskim jamstvom za skladnost blaga,
- informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;
- informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo stane uporabnika;
- informacije o postopku s pritožbo uporabnika ter podatki o kontaktni osebi Trgovca za stike z uporabniki,
ter vse druge morebitno potrebne informacije.
2. Ponudba izdelkov
Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja ter ažurira.
Rok odpreme izdelkov, ki so na zalogi, je 1-3 delovne dni, rok dostave pa 1-4 dni za dostavne naslove v Sloveniji, razen če dostavna služba na posamezni dostavni naslov dostavlja kasneje (glej točko 10.). Trgovec si prizadeva, da bo izdelke odpremil pravočasno z obligacijo prizadevanja, ne pa rezultata, kolikor bodo okoliščine za kasnejšo dostavo na strani dostavne službe oziroma ne bo na strani trgovca.
Za ostale izdelke velja za dostavne naslove v Sloveniji rok dobave, ki je naveden ob izdelku v spletni trgovini, tako je načeloma za izdelke, ki jih trgovec nima na zalogi dobavni rok do 15 – 45 dni po prejetem naročilu. Vsak izdelek iz spletne trgovine je načeloma dostopen v tem roku, trgovec si bo prizadeval z ustrezno skrbnostjo za dobavo, ne jamči pa za pravočasno dobavo, kolikor to ni odvisno od trgovca, temveč od dobavljalca ali višje sile.
3. Dostava, stroški pošiljanja in načini plačila
3.1 Dostava in poštnina
Trgovec si prizadeva z ustrezno skrbnostjo dostaviti blago v za to predvidenem času, razen kolikor so razlogi za nepravočasnost dobave na strani dostavne ali dobavne službe. Dostava se praviloma izvaja preko ponudnika DPD d.o.o. za pakete in Schenker d.d., In Time d.o.o. za palete.
Strošek dostave za naročila nad 35€ z DDV je brezplačna oziroma vključena v ceno, za manjša naročila pa se zaračuna strošek dostave v višini 5€ z DDV.
Stroške morebitnega vračila blaga nosi kupec v celoti.
3.2 Načini prevzema, dostave blaga
Uporabnik lahko ob oddaji nakupnega naročila izbere enega od naslednjih načinov prevzema izdelkov:
- osebno v poslovni enoti v Murski Soboti, Noršinska 6 – v tem primeru se ne plača stroškov pošiljanja;
- po poštnem povzetjuoz. dostavno logistiko, v tem primeru se lahko plačajo tudi poštni stroški, kot obrazloženo v točki 3.1.
3.3 Načini plačila:
Trgovec uporabniku omogoča naslednje načine plačila nakupa izdelkov iz spletne trgovine:
- z gotovino ob dostavi (samo pri določenih dostavnih službah in manjših vrednostih izdelkov),
- plačilo s kartico, gotovino ob prevzemu naročila v PE Murska Sobota,
- z vnaprejšnim nakazilom kupnine na transakcijski račun Trgovca po izdelani ponudbi oz. predračunu. TRR trgovca: SI56 0234 8026 2075 270 odprt pri Nlb d.d., Jakteh d.o.o., Velika Polana 78, 9225 Velika Polana,
- s plačilno oziroma kreditno kartico (BA, Maestro, Diners Club, Eurocard/Mastercard, Visa, Flik),
- odloženi rok plačila za stranke, s katerimi ima trgovec sklenjeno pogodbo o medsebojnem poslovanju in v njej definiran rok plačila in limit.
Plačilo s plačilno oziroma kreditno kartico je možno samo, če so podatki v profilu uporabnika za plačnika enaki kot podatki v profilu uporabnika za imetnika plačilne oziroma kreditne kartice.
4. Cene
Spletna cena velja za vse registrirane uporabnike spletne trgovine Trgovca.
Na spletno ceno so možni pribitki, glede na izbrani način plačila, o čemer mora biti potrošnik primerno obveščen.
Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih in vsebujejo DDV, razen če je izrecno navedeno drugače. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave (glej točki 3. in 9.).
Vse cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov prek spletne trgovine. Vse cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato veljajo le do njihove vsakokratne spremembe.
V primeru, ko se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila oziroma objavljeni spremembi na spletni strani, to je od trenutka oddaje naročila do potrditve naročila, bo Trgovec:
- uporabniku (kupcu) to sporočil in ga obvestil o novih cenah, uporabnik (kupec) ima v takšnem primeru možnost svoje naročilo spremeniti ali ga deloma ali v celoti preklicati ali pa potrditi naročilo po novih cenah, vse brez dodatnih stroškov; oziroma
- uporabniku (kupcu) omogočil odstop od nakupa in mu hkrati ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko korist in zadovoljstvo.
5. Postopek nakupa
5.1. Tehnični koraki, ki vodijo do sklenitve kupoprodajne pogodbe
V postopku nakupa so uporabniku (kupcu) na voljo naslednji tehnični koraki:
- prijava v spletno trgovino z uporabo elektronskega naslova ali uporabniškega gesla, če si je uporabnik (kupec) že predhodno oblikoval uporabniški račun (glej tudi točko 1.);
- iskanje posameznega izdelka v ponudbi izdelkov v spletni trgovini;
- izbor izdelka za nakup;
- dodajanje izbranega izdelka za nakup v nakupovalno košarico;
- določitev količine izdelka za nakup v nakupovalni košarici;
- pregled cene izbranega izdelka v izbrani količini, vključno z obračunanim davkom, če se ta obračuna;
- izbor načina dostave izdelka (glej tudi točki 3. in 10.);
- izbor načina plačila (glej tudi točko 4.);
- pregled naročila z izbranim načinom dostave izdelka in obračunanimi stroški dostave, če se ti obračunajo ter
- pred potrditvijo in oddajo naročila ter s tem zaključkom nakupa in izvedbo plačila (glej tudi točki 6.3. in 6.4.), so potrošniku predstavljeni splošni pogoji poslovanja, ki zajemajo vse predhodne informacije v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, z namenom, da se potrošnik z njimi seznani in prejme tudi vse druge potrebne informacije o glavnih značilnostih blaga pred izvedbo nakupa,
- Ko potrošnik prebere in s posebnim klikom sprejme splošne pogoje poslovanja in njihovo razumevanje, je nato potrošnik pred izvedbo nakupa in plačila na jasen način v skladu z 132. členom ZvPot, opozorjen na informacije iz 1., 3., 4., 9.točke prvega odstavka 18. člena ter 12.točke prvega odstavka in tretjega odstavka 130. člena ZvPot, kot sledi:
–glavne značilnosti blaga, za katere se je odločil potrošnik – npr. vsebina posameznega izbranega artikla, kot posredovano avtomatsko po danem naročilu,
–končno ceno blaga, vključno z davki, ter morebitnimi dodatnimi stroški,
-pogoje za odstop od pogodbe, kot sledi: .«Skladno z 134. členom Zakona o varstvu potrošnikov, ima kupec oziroma potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti Jakteh d.o.o., da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Obvestilo o odstopu lahko potrošnik predloži na obrazcu, ki je dostopen na: Odstop od pogodbe – Obrazec.pdf ali z dano nedvoumno pisno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe.
- Po vsem navedenem kupec potrdi naročilo s klikom na okence »naročilo in plačilo«. S tem je pogodba sklenjena s trenutkom potrditve oziroma oddaje naročila, ki mu sledi zgolj še izbira načina plačila, nato pa se vse bistvene sestavine naročila po elektronski pošti skupaj z vsemi prilogami in obrazci avtomatsko pošljejo naročitelju, kar je v skladu z 6.odstavkom 132. člena Zakona o varstvu potrošnikov potrdilo o sklenjeni pogodbi.
Ob zaključku nakupa v spletni prodajalni kupec vnese osebne podatke, ki so enaki njegovim pravim osebnim podatkom, in sicer:
- Naslov dostave,
- Ime,
- Priimek,
- Elektronski naslov,
- Telefonska številka,
- Naslov,
- Mesto,
- Poštna številka,
- Država,
5.2. Tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila
Pred oddajo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:
- vidi in pregleda, katere izdelke je izbral in dodal v nakupovalno košarico;
- vidi in pregleda ceno posameznega izdelka ter skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka;
- spreminja izbrano količino posameznega izdelka in izračuna novo ceno tako spremenjene količine;
- odstranjuje izbrane izdelke, ki jih ne želi kupiti, iz nakupovalne košarice ter
- obračunava pripadajoči davek, glede na davčno stopnjo, ki velja za izbrani izdelek in njegovo ceno (osnovo za davek).
Pred potrditvijo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:
- spreminja izbrani način dostave izdelka;
- spreminja izbrani način plačila ter
- pregleduje in potrjuje posamezne spremembe.
Kupec izpolni še podatke, če želi, da se izdelki pošljejo na naslov, ki je drugačen od njegovega stalnega naslova.
V uporabniškem profilu kupca so na spletni strani Trgovca vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini posameznega naročila.
Naročilo izven poslovnih prostorov: Z naročilom izven poslovnih prostorov lahko potrošnik odda naročilo v primeru, da je za določeno blago predviden tak način sklepanja pogodb oz. sprejemanja naročil. Potrošnik odda naročilo med srečanjem izven poslovnih prostorov z izpolnitvijo naročila in izvršitvijo plačila, po predhodni seznanitvi z SPPD, ki so sestavna priloga vsake pogodbe.
V primeru naročila izven prostorov je potrošnik na smiselno enak način voden skozi postopek oddaje naročila, pri čemer mu pri tem pomaga predstavnik Jakteh d.o.o.
6. Kupoprodajna pogodba
Trgovec uporabniku, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v pisni obliki ali po elektronski pošti, z razčlenjenimi stroški.
Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku Trgovca in je uporabniku (kupcu) dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu.
Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku. Kupoprodajna pogodba med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) je sklenjena v trenutku, ko Trgovec z avtomatskim elektronskim sporočilom potrdi naročilo (glej točko 5.2.).
Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za Trgovca kot za uporabnika (kupca).
7. Pravica do odstopa od nakupa, vračilo izdelkov
Uporabnik (kupec) ima pravico, da v 14-ih dneh od dne prevzema naročenih izdelkov Trgovcu na kontaktni elektronski naslov info@zarguru.si sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev.
Ob vračilu je potrebno priložiti Obrazec za odstop od pogodbe in kopijo računa. Kupec lahko tudi na drug nedvoumen način trgovcu sporoči, da odstopa od pogodbe, mora pa to storiti jasno in pravočasno, v nasprotnem trgovec odstopa od pogodbe ni dolžan sprejeti.
Vrnitev kupljenih izdelkov Trgovcu v roku za odstop od kupoprodajne pogodbe šteje za sporočilo o odstopu. Edini strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni uporabnika (kupca), je celoten strošek vračila izdelkov Trgovcu, razen kolikor kupec z vračilom izdelkov zamuja ali izdelki niso vrnjeni v prvotni obliki, oziroma so poškodovani.
Kupljene izdelke je potrebno vrniti Trgovcu najkasneje v roku 8-ih dni od dne oddanega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe, v nasprotnem je trgovec upravičen kupcu zaračunati uporabnino glede na vrednost izdelka v višini 3%/posamezen dan, a maksimalno do celotne višine kupnine.
Kupljene izdelke je potrebno vrniti Trgovcu nepoškodovane, neuporabljene v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv uporabnik (kupec), pri čemer mora kupec ob odstopu od pogodbe na to posebej opozoriti kupca in z listinsko/slikovno dokumentacijo primerno izkazati, da škoda ni posledica ravnanj po njegovem prevzemu.
Če je poštni paket, s katerim je uporabnik (kupec) prejel naročene izdelke, fizično poškodovan, če v njem manjka vsebina ali če kaže znake odprtja, mora uporabnik (kupec) sprožiti postopek reklamacije pri dostavljalcu, ki je dostavo opravil (glej točko 11.).
Za vrnjene izdelke Trgovec uporabniku (kupcu) takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 15 dni od dneva popolnega vračila blaga vrne vplačani znesek oziroma koriščeni darilni bon, morebitne koriščene promocijske kode in drugi popusti pa se uporabniku (kupcu) ne vrnejo.
Vračilo vplačanega zneska izvrši Trgovec na osebni oz. transakcijski račun uporabnika (kupca), pri čemer je v primeru zamude z vračilom kupca ali poškodovane embalaže ali samega blaga dolžan vrniti zgolj nesporen del kupnine oziroma jo znižati za del uporabnine in/ali nastalo ocenjeno škodo.
Koriščeni darilni bon Trgovec vrne v obliki dobropisa.
8. Garancija
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na računu ali na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil in pogojev, navedenih na garancijskem listu ter ob predložitvi računa.
Garancijski rok je naveden na garancijskem listu ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi ob predstavitvi izdelka v spletni trgovini. Če v spletni trgovini informacije o garanciji ni, potem izdelek garancije nima oz. zanj veljajo minimalne zakonske garancije.
Uporabnik (kupec) lahko garancijo uveljavlja pri Trgovcu ali pa neposredno pri proizvajalcu izdelka ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in/ali računom.
Proizvajalec oz. njegov pooblaščeni servis je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45-ih dneh od dne prejema izdelka v popravilo, sicer pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim izdelkom v brezhibnem stanju. Za potrebe reševanja garancijskih izdelkov lahko Trgovec posreduje kontaktne podatke Proizvajalcu, Uvozniku.
9. Dostava
Trgovec si bo prizadeval naročene izdelke dostaviti uporabniku (kupcu) v dogovorjenem roku, ne jamči pa z obligacijo rezultata, kolikor do dostave ne bo prišlo kljub njegovemu prizadevanju.
Pogodbeni partner Trgovca za dostavo manjših pošiljk znotraj republike Slovenije, je družba DPD d.o.o., za večje pošiljke pa Schenker d.d. in Pošta Slovenije d.d., pri čemer je glede na okoliščine trgovec upravičen dostaviti blago tudi prek druge dostavne službe ali v lastni izvedbi.
Za dostavo pošiljk zunaj Republike Slovenije, je za manjše pošiljke pogodbeni partner Trgovca družba DPD d.o.o., za večje pa Schenker d.d. ter Intereuropa d.d. .
Trgovec si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil učinkoviteje.
10. Varnost
Trgovec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.
Trgovec v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija. Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbi Bankart d.o.o.. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah.
Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku Trgovca. Za varnost je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter za ustrezno programsko in protivirusno zaščito svojega računalnika.
11. Odgovornost
Trgovec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v njegovi spletni trgovini, vendar se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Trgovec ne uspe pravočasno popraviti podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini.
V takem primeru bo Trgovec uporabnika (kupca) obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali spremembo naročila (glej točko 4.).
Čeprav se Trgovec trudi zagotoviti natančne fotografije izdelkov, ki so naprodaj v spletni trgovini, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka, temveč njihovi opisi.
Trgovec od trenutka oddaje pošiljke z naročenimi izdelki na pošto dalje ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja.
V navedenih primerih mora uporabnik (kupec) sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi, oz. prosi Trgovca za nadaljnja navodila, oz. pomoč pri reševanju reklamacije. Trgovec si bo skupaj z dostavno službo prizadeval da bo reklamacija rešena čimprej.
12. Pritožbe, spori in uporaba prava
Trgovec spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov.
Trgovec ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb in ima določeno osebo, s katero se v primeru težav uporabnik (kupec) lahko poveže po elektronski pošti. Uporabnik (kupec) se v primeru težav ali reklamacij obrne po pomoč h kontaktni osebi trgovca na elektronski poštni naslov info@zarguru.si . Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Trgovec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil uporabniku (kupcu), kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Trgovec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) izključno krajevno pristojno stvarno pristojno sodišče v Murski Soboti.
Trgovec in uporabnik (kupec) kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču. Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja slovensko materialno in procesno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi odkazovala na uporabo kateregakoli drugega prava. Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.
14. Spremembe splošnih pogojev poslovanja
Trgovec lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine Trgovca, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje te Splošne pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način, kamor šteje zlasti obveščanje prek spletne strani www.zarguru.si. Vsakokratne spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja začnejo veljati in se uporabljati z iztekom osemdnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.
Uporabnik, ki se s spremembami in/ali dopolnitvami teh Splošnih pogojev poslovanja ne strinja, mora v roku osmih dni od objave obvestila o spremembi in/ali dopolnitvi Splošnih pogojev poslovanja preklicati svojo registracijo, sicer se po izteku tega roka šteje in nasproten dokaz ni dopusten, da uporabnik spremembe in/ ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja sprejema. Preklic registracije se naredi tako, da uporabnik s pisno izjavo Trgovcu sporoči preklic.
14. Avtorske pravice
© Copyright 2024 Zarguru.si Vsa besedila, slike, grafike, animacije, zapisi, in drugi dokumenti, ki jih vsebujejo spletne strani, so v zakonsko dovoljenem okviru predmet avtorske zaščite ali druge oblike zaščite intelektualne lastnine.
Vsebino spletnih strani ni dovoljeno kopirati, razpečevati, spremeniti ali na kakršenkoli drug način reproducirati razen v primeru pisnega soglasja s strani podjetja Zarguru.si, Jakteh d.o.o., ki aktivno uveljavlja svoje pravice do intelektualne lastnine v največji možni meri, ki jo dovoljuje zakon.
15. Izjava glede prehranskih in zdravstvenih trditev pri opisih izdelkov
Vse informacije na spletni strani trgovine Zarguru.si, so zgolj informativne narave. Izdelki in trditve o posameznih izdelkih v tej spletni trgovini, niso bili ocenjeni s strani državnih inštitucij. Tekstovni opisi posameznega izdelka so zgolj informativne narave in niso bili potrjeni s strani Evropskega inštituta za varnost hrane (EFSA).
V primeru, da jemljete še kakšna zdravila in druga prehranska dopolnila ter imate zdravstvene težave, se pred uporabo naših izdelkov posvetujete s svojim zdravnikom.
Splošne pogoje poslovanja je sprejel direktor Trgovca, v Murski Soboti, dne 2.12.2024.