Vaša košarica je trenutno prazna!
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo izdelkov
Uporabnik (kupec) ima pravico, da v 14-ih dneh od dne prevzema naročenih izdelkov Trgovcu na kontaktni elektronski naslov info@zarguru.si, sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev.
Ob vračilu je potrebno priložiti Obrazec za odstop od pogodbe. Priložite tudi kopijo računa.
Vrnitev kupljenih izdelkov Trgovcu v roku za odstop od kupoprodajne pogodbe šteje za sporočilo o odstopu. Edini strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni uporabnika (kupca), je strošek vračila izdelkov. Kupljene izdelke je potrebno vrniti najkasneje v roku 14-ih dni od dne oddanega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe. Kupljene izdelke je potrebno vrniti nepoškodovane, neuporabljene v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv uporabnik (kupec).
Vsa vračila se izvedejo na spodnji naslov:
Salon žarov – PE Murska Sobota
Noršinska ulica 6
9000 Murska Sobota
Poškodovane pošiljke
Če je poštni paket, s katerim je uporabnik (kupec) prejel naročene izdelke, fizično poškodovan, če v njem manjka vsebina ali če kaže znake odprtja, mora uporabnik (kupec) sprožiti postopek reklamacije pri dostavljalcu, ki je dostavo opravil. Lahko pa to v imenu kupca naredimo mi. Škodo je potrebno prijaviti v roku 7 koledarskih dni od datuma prejema paketa na e-naslov info@zarguru.si ali po telefonu na številko 031 515 384. Za pošiljke dostavljene s strani DPD-ja bomo ob prijavi škode potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikle, DPD nalepke in pa opis poškodbe. Z referentom se lahko dogovorite tudi za prevzem poškodovanega paketa na vašem naslovu.
Vračila kupnine
Za vrnjene izdelke kupcu takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu vrnemo vplačani znesek oziroma koriščeni darilni bon, morebitne koriščene promocijske kode in drugi popusti pa se uporabniku (kupcu) ne vrnejo. Vračilo vplačanega zneska izvršimo na osebni oz. transakcijski račun uporabnika (kupca). Koriščeni darilni bon vrnemo v obliki dobropisa.
Celotne splošne pogoje poslovanja najdete TUKAJ.